بسم الله الرحمن الرحیم. معرفی کالای ایرانی با فناوری برتر .IRANKAL

ساخت ماشین ،قایق ،هواپیما ،هلیکوپتر و دیگر وسایل صنعتی - سرگرمی

بسم الله الرحمن الرحیم. معرفی کالای ایرانی با فناوری برتر .IRANKAL

ساخت ماشین ،قایق ،هواپیما ،هلیکوپتر و دیگر وسایل صنعتی - سرگرمی

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

دکتر محمدرضا زائری

دهه‎‎های اخیر، برهه‎ای غریب در تاریخ اجتماعی و فرهنگی ماست. سرعت شگفت‎آور تحولات و پیشرفت پرشتاب تکنولوژی به‎مرور فاصله‎ای ناخواسته میان نسل‎ها پدید آورده است. اگر تا دیروز چندین نسل پیاپی به یک زبان سخن می‎گفتند و بر اساس مجموعه‎ای ثابت از مفاهیم مشترک با یکدیگر ارتباط داشتند، بدان سبب بود که در یک محیط می‎زیستند و در یک فضا سیر می‎کردند. 

شرکت‌های دانش‌بنیان، نوک پیکان اقتصاد مقاومتی  روح‌الله ابوجعفری*

کیفیت پایین و فرمت Flv و با حجم 10.5 MB

۲۲ بهمن سال ۱۴۳۵ (سال مرجعیت علمی ایران)

ماشینهای رادیوکنترل حرفه ای(آرسی):
اتومبیل همواره وسیله ای لازم و مورد نیاز جهت حمل و نقل بوده است و شاید در ذهن سازندۀاولین اتومبیل جهان، فقط سادگی و سرعت در جابجایی مطرح بوده است. ولی با گذشت زمان وگسترده شدن صنعت اتومبیل علاوه بر حمل ونقل و جابجایی, استفاده ازاتومبیل جنبه های دیگری نیز پیدا نمود.

تفریحی - ورزشی - صنعتی -فیلم برداری - کاووش - تحقیقاتی

شاید در نگاه اول غیر منطقی بنظر بیاد که یه ماشین آر سی الکتریکی با سرعت kh   40  kh و بدنه کاملا فولادی ،دست ساز باشه و قیمتش اینقدر پایین ،اما تعجب نکنید ما این ماشین رو ساختیم .

با لطف خداوند متعال تونستیم در زمینه طراحی وتولید ماشینها ووسایل آرسی (رادیو کنترل rc) اولین شاسی  حرفه ای را در طول دو سال با پشتکار و زحمات بچهه های گروهمون تولید کنیم .

میفرماید: «العلم سلطان»؛ علم اقتدار است. «سلطان» یعنى اقتدار، قدرت. «العلم سلطان من وجده صال و من لم یجده صیل علیه»؛ علم اقتدار است. هر کس این قدرت را به چنگ آورد، میتواند تحکم کند؛ میتواند غلبه پیدا کند؛

با توجه به موقعیت جغرافیایی روستا یا شهر خود و مواد اولیه موجود در این جغرافیا به کسب و کار مورد نیاز منطقه خود بیاندیشید.